Tänään oli tullut pakettikortti postilaatikkoon kun olin parturissa. Eipä siinä muuta kun ratin taakse taas, ja lähimpään postiin.

1576557.jpg
Ja sieltä löytyi ihana nalle ja viltti vauvalle, ja äiskälle isoveikkaa ja 7veikkaa neulottavaksi :)
Kuvasta unohtui suklaalevy joka oli sitä kaikkein ihaninta, eli Fazerin lontoonraetta.

Olen yrittänyt jäljittää Snytäni usein ja kaikilla kerroilla on jäänyt tulosta vaille. Minun snykseni paljastui Tintsku jolla onkin melkomoisen samanlainen elämäntilanne kuin minulla, mutta potenssiin kaksi vai miten se meni ;)
Kiitoksia kaikista ihanista paketeista!
Tintskun kaikki paketit näet kategoriastani Sny kevät 2008.

Minä laitoin paketteja Merrulle Merrun puikolla-blogista.
En tiedä käytäntöä mutta laitan tässä nämä omatkin paketit jotka olen laittanut maailmalle, ne on tulleet kuitenkin kuvattua, kaikki paitsi yksi.

Helmikuu:
1576560.jpg
Neljä kerää teeteen alpakkaa, pitkät addit sekä salmiakkia :)

Maaliskuun paketti:
1576568.jpg
Neljä vyyhtiä Rowanspun 4 ply-lankaa, 100 grammaa Cherry Tree Hillin Potluck Worsted- lankaa, Aquan tekemiä ihania silmukkamerkkejä sekä säilytyspurkki kaikelle tavaralle...

Huhtikuu:
Tästä minulla ei ole kuvaa koska neuleystäväni Katju pisti tämän matkaan pääkaupunkiseudulta.
KristiinaS teki salaiselleni pari neulepussukkaa ja Katju haki puolestani pakettiin neljä kerää ekopuuvillaa Online Linie 216 Catanaa ja laitoin kortin täältä menemään Katjulle joka pisti sen pakettiin mukaan.
Kiitos teille molemmille!
Kuva löytyy täältä Merrun blogista jos haluupi vilkaista.

Toukokuu ja viimeinen paketti:
1576574.jpg
Halusin satsata tähän viimeiseen pakettiin.
Sieltä löytyi 100g banaanisilkkiä, 100g nokkoslankaa ja 100g hamppulankaa.
Lisäksi laitoin ihanan Chibin, vaniljakahvia, Old & New - sisustuskirjasen sekä itsetekemäni 3D-kortin.

Ohjenuorana pidin luonnonmateriaaleja eli ei mitään sekoitelankoja, ainoastaan 100% luonnonkuituja. 

Pidin tästä Sny-tempauksesta mutten varmaankaan lähde ensi syksynä mukaan, kun tulee tuo pikkuinen kuvaan enkä tiedä jaksanko silloin välttämättä panostaa tähän.
Tiukkaa teki alkukuukaudet kun olin niin väsynyt ja vähän jäi huono mieli siitä etten saanut Snylleni mitään valmista aikaiseksi, suunnitelmissa oli neuloa vähintään sukat...

Laitoin noihin laittamaani lankoihin linkit, mutta ne eivät tarkoita sitä että olisin ne niistä kaupoista ostanut. Hamppu-, nokkos- ja banaanisilkkilanka on ostettu ystäväni kautta, hän tilasi langat Ebaysta (isomman satsin kerralla...).

Kiitos Tintskulle ja Merrulle, teitte keväästäni ihanan <3