Käväisin päivällä kaupungissa ja piipahdin käsityökorissa. Mukaan tarttui bambupuikot ja pari rasiaa helmiä, joita meinasin laittaa huiviin (uusin SK:n lehti).

451797.jpg

Nyt kun olen nysvännyt tuota novitan kaarroketoppia, on minuun viimein iskenyt pitsineule-kärpänen. En malta odottaa että saan Zetorin puikoille! Monia muitakin on suunnitelmissa, ja lankoja, niitähän minulla on. Erityisesti kaikkia ihania huivilankoja, kuten esimerkiksi Grignascon Merinosilk, Vuorelman Satakieltä ym. ihanan ohuita lankoja (olen ostellut niitä aina välillä tyyliin sitten kun osaan tehdä pitsineuleita...).. Olen siis hyvin varustautunut tähän pitsineule-tautiin ;) Erityisen ihastunut olen tähän huiviin, johon minulla myös on lankaa valmiina, Wetterhoffin unelmankevyttä Silviaa...

Toivottavasti Novita-lehti tulee huomenna. Tällä viikolla piti ilmestyä mutta jotenkin en luota noihin novitan ilmestymis-aikatauluihin. No, eihän noi Novitan viivästykset ole mitään verrattuna Vogue knittingiin jonka talvinumero ei ole vieläkään tullut.. Tosin, eipä täällä enää kauheasti talvivaatteita tarvita...