Ihana aurinko on hemmotellut koko viikonlopun!
Sain vihdoin ja viimein parikin kuvaa kummitytöstä, ja kuvat julkaistaan siis vanhempien suostumuksella :)

1503153.jpg
Tässä tämä viime postauksen villapaita. Kokoa on reilusti, mahtuu ens talvenakin (kesällähän tälle ei hirveästi ole edes käyttöä).

1502955.jpg
Kävi vähän naurattamaan kun sain tämän kuvan. Tämän slipoverin olen tehnyt Annille 1-vuotislahjaksi, ilmeisesti mahtuu vieläkin hyvin.
Teenköhän mä liian isoja vaatteita tolle pikkuneidille :DDD

Tätä mä en ole tainnut näyttääkään ennen täällä blogissa, ohje oli jostain vauvaneule-vihkosesta joka tuli Modan mukana. Lankana kaksinkertainen Dropsin Alpaca.
Kummityttö oli kaatunut mukkelismakkelis pihalla paria päivää aikaisemmin eli siitä tuo silmän alla oleva vekki. Tekevälle sattuu ;)

Oletteko huomanneet kuinka pidättyväinen olen ollut viime aikoina lankojen ostossa?

1502965.jpg
Nämä ovat kotiutuneet meille parin viikon sisällä.
Pari kerää ihanaa Mokkasukka-lankaa, sävyinä Mona Lisa Smile sekä vihollinen vuoteessani.
Eeva Haaviston kirjan diilasi Marsu ja Addit tulivat Karnaluksista Katjun diilaamina.
Kiitokset molemmille!

Nyt mun addikokoelma alkaa olla jo aika hyvä. Harkitsin KnitPicksien harmonyitakin, mutta tulin siihen tulokseen että addit ovat aina olleet mielestäni loistavat, miksikäs sitä hyvää sitten muuttamaan. Nyt puikkoja tuli 11kpl, koot olivat aina pienestä 1,5mm valtaviin kympin pyöröihin asti.
Mies kyseli muuten että olenko mä jotenkin kipeä... Kuinka niin??
Nuo kaksi vyyhtiä tulivat läpinäkyvässä pussissa maksikirjeenä ja kysyi vaan että missäs loput on... Ei meinannut millään uskoa että olin ostanut vain kaksi vyyhtiä lankaa :DD

Mutta ens viikonloppuna lähdetään käymään ison kaupungin lankakaupoilla. Suuntana varmasti ainakin Menita Outlet, mutta saattaapa olla että joissakin muissakin lankakaupoissa tullaan käymään.
Ja päätin että kun käväisen mökillä kesäloman alkajaiseksi, niin käyn Pirtin Kehräämön tehtaanmyymälässä Hiirolassa. Tuonnehan ei tule koukkaisua kuin 15 kilsaa, eihän sitä voi edes sanoa koukkaukseksi ;)
En ole koskaan siellä käynyt ja nyt on korkea aika tutustua tuohon ihanuuteen. Heidän tuotteitaan olen kyllä ostanut mutta pääsääntöisesti messuilta ja joskus on tullut tilattuakin muutama kilo sähköpostitse.

Mutta nyt valmistamaan hyvää ruokaa ja kohtahan ne formulatkin alkaa.
Ihanaa sunnuntaita kaikille!