Voi kökkö... Laadin vasta superpitkän postauksen kaikesta mahdollisesta ja se häipyi tuhka tuuleen. ARGH! Sama tapahtui eilen illalla.... (johtui eilen kyllä tuosta ihanasta mokkulasta....)
Uudestaan, sanoisi teletapitkin.

Arvontavoitot ovat saavuttaneet päämääränsä.

blogiarvontavoitto1

Sudrana sai punaista villaa ja tofutsies-lankaa.
Itselleni punainen väri ei houkuttanut ja kravunkuoret tuntuivat pikkuisen eksoottisilta jalkoihini...

blogiarvontavoitto3

JossuP sai puuvillaa, joka on minulle ongelmallinen materiaali. Tykkään ostaa mutten neuloa. Materiaali siis herättää ristiriitaisia tunteita minussa...

blogiarvontavoitto2

Anne K-R sai villaa. Huivilankaa 300g (koska minä olen tehnyt huiveja??? ne langat on niiiiiin ihania....) ja sukkalankaa (sukkalankalaatikossa on yhä edellee PALJON sukkalankoja).

Joten lankavarastoni tyhjenivät 1350g :)
Päätin jo alunperin etten osta blogiarvontavoittoihin lankaa, vaan katson omasta laatikosta minulle puhumattomia lankoja. Luulen kuitenkin että nämä voivat hyvinkin huudella uusille omistajilleen.
Itseasiassa myinkin tuossa 350g lankaa, eli tadaa, olen laihduttanut varastoani 1700g neulomatta ollenkaan.
Kätevää :)

Tietysti blogiarvontoihin lähti myös mukaan

blogiarvontavoittonamut

Herkkukaupasta ostettuja namuja....
ja....

silmukkamerkit

Aguan tekemiä ihania silmukkamerkkejä. Jokaiselle lähti kuusi kappaletta, erilaisin kokoonpanoin.

Olen buukannut seuraavalle kuukaudelle tosi paljon reissuja.
18.4. menemme Tallinnaan neuleystävien kanssa (koetinkivi mun langanostolakolle.... ) ja sitä seuraavana viikonloppuna menen Viipuriin.
Viipurissa en ole käynyt aikaisemmin, joten jos jollain on vinkkejä hyvistä ostospaikoista, jätäthän kommenttia!
Kohta olen lähdössä vauvauintiin ja heti sen jälkeen puutarhamessuille. Niiden yhteydessä olevat sisustusmessut myös kiinnostavat, jopa pelottavan paljon. Pitänee jättää Visa kotiin... (sanoo järjen ääni, mutta varmaankin hän lähtee mukaan....).
Ikeassa käymme myös mikäli jalat ja lompakko kestää, ja aikaa riittää.

Mutta tänään on tärkeä päivä!
Tänä päivänä Peppi täyttää puoli vuotta!!!
Kyllä on niin kovasti kehittynyt tuo tyttö että itseä oikein hirvittää. Pyörii kuin poranterä lattialla ja peppua nostaa jo, eli varmaan kohta lähtee liikkeelle.
Mutta pari kuvaa on pakko laittaa tähän, vaikka tää onki yhä edelleen neuleblogi :)

Peppi 6kk 2

 

Peppi 6kk 4

 

Peppi 6kk 6

Äiskän ja iskän oma kulta :)

Toivottavasti ei aiheuttanut kellekään harmia tuo että tallentelin välillä.... Nyt repun pakkaamiseen ja aamupalan syöntiin.
Ja niin. Dieetti pitää yhä!