Ilmassa on suuren neulejuhlan tuntua

2234048067_8db1ece2a1.jpg?v=0

Liityin Team Finland Neuleolympialaisiin 2008 ja koska ensikertalainen olen niin ainahan nämä ekat olympialaiset ovat ikimuistoinen tapahtuma, kuten kelle tahansa urheilijalle.

Olen miettinyt kauan jo mikä olisi olympianeuleeni, ja yksi varteenotettava vaihtoehto on kastemekko pienokaiselle. Olen valinnut jo mallin, garnstudion ihana ilmaismalli.
Mutta valitettavasti tuota Cameliaa ei enää valmisteta ja olenkin koittanut etsiä tuohon tilalle jotain samanlaista lankaa, ettei tarvitsisi ohjetta alkaa muuttelemaan.
Olen kuitenkin huomannut että olen hyvin vaativa langan suhteen, tämä ei ole mikä tahansa neule vaan neule joka tulee ehkä lapsenlapsien ja heidän lapsiensa käyttöön myös.
Haluan värin olevat luonnonvalkoinen mutta ei missään tapauksessa keltaiseen päin vivahtava.
Vaativako?

Lankaehdotuksia otetaan vastaan, ja jos se oikea lanka löytyy, voin palkitakin ehdottajan ;)
Etsin kyllä itsekin aktiivisesti tuota unelmien lankaa.
Eli siis tärkeintä olisi että tiheys säilyisi. 25s ja 34krs sileää on 10cm. Tuossa langassa 50g=175m, mutta niillähän ei niin suurta merkitystä ole, mutta haluaisin ettei mekosta tulisi kovin raskasta...
Myöskin materiaali on minulle tärkeä, tiedättehän te minut. Eli mitään keinokuituista lankaa en huoli tähän työhön.

Käväisimme yhden yön mökillä ja tulimme tänään jo takaisin. Puumalassa oli melko hyvät kelit, vain satunnaisia vesikuuroja. Oli kiva käydä rentoutumassa, ja syömässä hyvin.
Neulomaan en juuri ehtinyt mutta kun tulimme kotiin niin heti puikot alkoivat käymään.

Olenkin toivottanut monille hyvää juhannusta kommenttien kautta ja saanut niitä itsekin mutta toivottelen tässä vielä:
Kaikille lukijoilleni oikein ihanaa juhannusta!

Mä taidan lähteä nyt saunaan :)
Laittakaahan lankaehdotuksia tulemaan!