Mä sain kuulla neuleystäviltäni, kuinka ihanaa on seurata, miten mä aina hurahdan milloin mihinkin.

Koskapa mittari näyttää miltei 20 000 kävijää, järjestän arvonnan.
Siis tuo uudelleenladattu mittari, jossain vaiheessahan mun oli pakko laittaa uus laskuri kun edellinen veti tenkkapoot. Oikeasti laskurissa olis muistaakseni 100 000.

No niin, koskapa "arvonnassa mukana"-kommentit eivät riitä minulle haluan haastaa sinut kertomaan hurahduksista.
Oletko hurahtaja vai kokeilija?
Mihin olet hurahtanut joskus tai vaikka nytkin?
Muistatko jonkun kivan minun hurahdukseni?

Aikaa osallistua on ensi vuoteen, uudenvuoden jälkeen arvotaan onnelliset voittajat.
Ehkäpä he saavat jotain mihin olen hurahtanut :)

joulukattaus

Oikein hyvää joulua kaikille!

PS: Jos paniikki meinaa yllättää ja lahjat on hankkimatta, taikka et mitään keksi laitettavaa koska henkilöllä on jo kaikkea, suosittelen lämpimästi toisenlaista lahjaa.
Ei tarvitse toimittaa itse saajalleen, sieltä lähtee automaattisesti sähköposti tai kortti, miten haluatkin. Ja mikä parasta, et joudu tuskailemaan ruuhkaisessa kaupasta.
Ja kaikki menee hyvään tarkoitukseen.