Harvakseltaan olen päivittänyt tätä blogia, jotenkin aika tuntuu vain katoavan jonnekin. Nyt on kuitenkin puikoillakin jotain, eli voi olla että saan ihan valmiitakin neuleita tänne nähtäväksi :)

Loistavia ajankuluttajia, vaikka aikaa ei olisikaan..
Naamakirja. Tähän olen jäänyt koukkuun. Olen löytänyt vanhoja ystäviä vuosien takaa uudestaan.
Ravelry. En ole ehkä aikaa viettänyt paljoakaan, mutta varmasti viettäisin jos tajuaisin miten kaikki pelaa.
Muut blogit. Näihin olen ihan koukussa. Kaikki saa niin paljon aikaiseksi.
Hmm. Pitäisiköhän minun lopettaa muiden lukeminen niin saisi oma bloginikin sisältöä ;)

Marsu käväisi Tallinnassa vähän aikaa sitten. Ja pyysin häntä tuomaan jotain Karnaluksista.

1050822.jpg
Marsu väitti että mulla on joku ADDIktio.
En tunnusta mitään.
(Pssst. Jos joku ihmettelee että miksi en tilannut lankaa, niin kerrottakoot että ostin nämä lokakuussa ja silloinhan oli menossa langaton lokakuu)

Aguan kanssa viriteltiin myös vähän kauppoja.

1050833.jpg
Ihanat Opalit saivat uuden kodin luotani.
En ole pätkävärjätyn langan ystävä joten kun minulle tarjottiin yksiväristä Opalia, olin myyty.

Aguan kanssa ollaan muuten jouluyllätysvaihtopareja, ihan kiva sattuma!
Ei mene ainakaan postimaksuihin rahaa.
Ja niitä vinkkejä otetaan vastaan ;)

Tiistaina on Kotkan neuletapaaminen Pasaatissa Hesen avokahvilassa alkaen klo 17.
Nyt minäkin pääsen mukaan, viime kerta jäi harmittavasti väliin kun olin kipeänä.

Ja ensi lauantaina kädentaito-messut Tampereella. Varmasti näen aivan ihania uusia ideoita taas. Hihasta saa vetäistä jos minut tunnistaa.

Ai niin. Mieleni tekisi jotain ihanaa lankaa.
Onko kellään vinkkejä ulkomaisista nettikaupoista? Omani rajoittuvat GetKnittediin josta tilasin joskus, mutta ajattelin kysellä muitakin vaihtoehtoja.
Mielellään ei amerikkalaisia nettikauppoja ettei tarvitsisi miettiä tullausasioita.

Edith-täti käväisee.
Unohtui sanoa.
Novitaklubin blogit ovat avautuneet.

Blogeja mainostetaan näillä lauseilla: (lainaus Novitan sivuilta)
Mitä meille kuuluu tänään - kuinka neuletyö etenee? Tuliko mutkia matkaan? Vai viekö hurja luomisvimma ja tekemisen hurmos eteenpäin. Älä yksin
punnerra, jaa tekemisen ilo muidenkin kanssa! Aloita oma blogi, siitä se lähtee. Anna muiden viihtyä seurassasi - jaa ideat ja auta tumpeloita. Muista kuitenkin, että Novitan blogeissa blogataan Novitan langoilla.

Aloittelevat neulojat ovat tumpeloita?!?!
Mutta pahiten minulla ainakin tökkäisee tuo viimeinen lause.