Mitenköhän tuosta edellisestä bloggauksesta taas on niin kauan?
Totuus on se etten ole juurikaan neulonut viikon aikana, kiitos selkäkipujeni. Mutta hiljaa hyvä tulee...

Mutta postitse minua on muistettu useammaltakin suunnalta :)

1745731.jpg
Neuleystäväni Katju kävi lomalla alppien maisemissa, ja mitäs muuta sieltä voi tuoda kuin sukkalankaa. Ihanat värit, juuri minun värit!
Onko kellään vinkkiä sopivaksi sukkamalliksi tähän lankaan?
KristiinaS käväisi samassa maassa, tosin vain netin kautta, mutta oli tilannut minulle ihanan vauvanneulelehdykän. Kauniita malleja tottatosiaan.
Kiitoksia teille molemmille! 

Lisäksi sain Katjulta syntymäpäivälahjan.

1745727.jpg

1745728.jpg
Ihanainen huivi, ja tämäkin on täysin mun väriäni!

Hirveästi huivi-ihmisiä en ole mutta tästä tykkään! Simppeli malli ja tuollainen shaalimainen jonka voi vain kietaista ympärilleen huolimattomasti. On myös aika lämmin joten syksyllä tälle varmasti tulee käyttöä.
Lanka on ihanaista Alvitan Silkidiä, 78% Super Kid Mohairia sekä 28% silkkiä.
Synttärithän on vasta viikon päästä mutta sain luvan avata tämän ennakkoon. Tänä vuonna tulee täyteen maagiset kolmekymmentä vuotta.
Kiitos kiitos kiitos Katjulle!

Olympianeuleen olen vihdoin ja viimein päättänyt ja tarveaineet tulevat tässä:

1745730.jpg
Uusimmasta Novitasta hame ja Nalle-langasta joka on ehtinyt marinoitumaan varastossa, no jonkin aikaa ;)

Yksi kriteeri olikin että langat löytyvät varastosta. Lisäksi halusin jonkun jossa ei ole pitsineuletta, en halunnut tehdä kahta pitsineuletta päällekkäin, kun tuota kastemekkoakin pitäisi alkaa neulomaan.
Tämä tuntuu aika simppeliltä telkkarineuleelta mutta kuitenkin vähän jujua tuovat lyhennetyt kerrokset.
Ja muuten, tämä neule on SAUMATON.
Mutta enköhän mä tähänkin sauman saa ;)
(Viimeksi neuletapaamisessa oli pienimuotoinen saumakeskustelu joten tämä oli osoitettu heille jotka olivat paikalla :) ).

Karkku muisti minua timantilla

217784_image_1_thumb.jpg

Kaunis kiitos!
Taidan kuitenkin olla jakamatta tätä eteenpäin, luen päivittäin niin monia hienoja blogeja ettei niistä mitenkään voisi valita vain seitsemää :)

Mutta nyt taidan mennä vähän vilvoittelemaan tuulettimen alle. Vaikka helteet ovat ihana asia, tänä kesänä mulla on ollut joka päivä kuuma, ilman helteitäkin. Nyt siis olo onkin vähän jo tuskaisa.
Mutta ei parane valittaa, kaunis kesäpäivä on kuitenkin :)