Edith-täti kävi tuonne alas lisäämässä kiperän kysymyksen

Liityin sitten myös sukkasato-projektiin

                               sukkasato.jpg

Sinänsä sattui hyvin että olin päättänytkin tehdä useille sukulaisille, ystäville ja tuttaville sukkia joululahjoiksi.

Huoh. Tuntuu että vuorokaudesta loppuu tunnit. Mitään kivaa ei ehdi tekemään, eikä edes neulomaan ole ehtinyt kunnolla. Ei ole kivaa.
Hahtuvasta on tekeillä tilaustyönä vaippahousut ja niihin teen vähän neulahuovutuksella pienet kuviot myös.

-10% tempaukseen pitäisi myös inventoida langat. Suurinosahan mulla on inventoitu mutta osa, esim. Hesan lankareissusta ostamat langat ovat vielä laittamatta taulukkoon.
Toivottavasti ei mene yli 50 kilon...
Onneksi SeijaP:n diilaamat seiskaveikat tulee luultavasti aikaisemmin kuin kuunvaihde :)

Sitten ihan sellainen kysymys.
Jos teillä olis sellainen kaveri joka olis liittynyt tuohon -10% juttuun niin jos tää sun kaveri sitten tilais vaikkapa saksasta, vaikkapa fischerwollesta, vaikkapa vähän sukkalankaa, ja periaatteessa nämä langat olisi maassa ennen 1.9. toisella tuttavalla mutta itse saisit ne vasta 1.9. niin laskisitko ne langat alkuvarastoon vai tulisko ne niinku inventaarion jälkeen ostettaviin???
Siis tää on ihan hypoteettinen kysymys, tällä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa ;)  

EDIT:
Mulla on käytössä Ihan Itse-palstalta tuo excelissä oleva lankataulukko.
Mikä lie amatööriversio koska mulla on rivejä vaan joku vähän päälle 200 ja se lopetti jo kaavat!! Mitenköhän mä saisin kopioituva kaavoja ihan niin pitkälle kun sielu sietää?
Olen kyllä yrittänyt mutta huonolla menestyksellä.
Lisäksi on ärsyttävää jos haluat lisätä johonkin väliin rivin, kun mullakin on noi aakkosjärjestyksessä niin eipä vaan kopioi niitä kaavoja siihen lisättyyn riviin.
APUVA.