Tähän postaukseen ei siis kuvia tule, olen tylsä enkä jaksa kuvata. Kuvaamistakaan tosin ei kauheasti olisi.

Olympiatyö ei ole juurikaan edennyt.
Olen neulonut, purkanut, neulonut, purkanut, neulonut, LUKENUT OHJEEN UUDESTAAN, purkanut ja neulonut. Ensimmäinen sileä ja kiila on tehty valmiiksi, ja nyt olen tyytyväinen jopa lopputulokseen, ja olen jopa tehnyt ohjeen mukaisesti.
Mutta onneksi urheilijoilla menee paremmin, kaksi mitallia tänään suomelle!
Tämän vuoksi tarjoankin kaikille virtuaaliset mitallikahvit :)

Paha startitus on täällä valloillaan. Aloitin jo yhtä vauvannuttua mutta purin pois. Tilasin netin kautta ohjeen Baby Surprise Jacketiin. Onneksi löysin tuon ohjeen ruotsistakin ettei tarvinnut rapakon takaa alkaa tilaamaan. Molemmat kun välittävät ohjetta vain etanapostilla, ja sehän olisi tarkoittanut 2-4 viikon odottelua. Liian pitkä aika minulle, kun haluan neuleen heti puikoilleni.
En oikein ymmärrä minkä takia noita ei ole laitettu vain ladattavaksi niinkuin esimerkiksi Knitting Dailyssa. Mutta voi tietysti olla että liittyy jotenkin tekijänoikeuksiin.

Sitten tuli paha Jitterbug-syndrooma. Jitterbugia olisi saatava, hinnalla millä hyvänsä. Onneksi kuitenkin uskolliset neuleystävät vakuuttivat minulle että 55 kilosta lankaa voi löytyä joku ihana lanka jolla voi tehdä tuon Surprise Jacketin. Luovuin ajatuksesta ostaa Jitterbuggia vain sen takia etten osannut päättää minkä värin haluan ja kieltämättä koko väripaletin tilaaminen olis tullu aika kalliiksi.
Päätin tehdä Surprisen sitten Noron sukkalangasta jota löytyy varastosta kolme kerää. Siis sitten kun vaan se ohje tulee, toivottavasti jo tällä viikolla.

Huomenna on sitten neuletapaaminen Pasaatissa. Sama paikka, sama aika.
Hesen avokahvila, kello 17 alkaen. Siellä neulomme ainakin seitsemään, joskus jopa kahdeksaan :)
Välkommen.

Ja niin, kohtahan tulee 50 000 täyteen ja seuraa arvontaa :)