Vaikka vannotin etten bloggaa ennen kuin minulla on jotain valmista, niin pitänee syödä sanansa.
No, voin näyttää vähän keskeneräistä, toivottavasti valmistuu pääsiäisen aikaan.

1397877.jpg
Lanka on ihanaa Manos del Uruguayin Silk Blendiä.

Ja olen unohtanut kertoa että Irina on saanut jo aikoja sitten blogiarvontavoiton.

1397883.jpg
Neljä kerää teeteen alpakkaa ja Knit Picksin ihanat pyöröt.
Toivottavasti saat näistä ihanan huivin aikaiseksi :)

Mutta pääasia on tässä:
Mä sain viime sunnuntaina täsmävirpomisen. Siis ihan oikeesti!

1397880.jpg
Pääsiäisnoidat olivat valmistaneet minulle ihanat lankaoksat!
Olivat kuulemma tehdessään sanoneet että Arjalle pitää tietysti tehdä sellainen oksa jossa on lankaa, koska hän RAKASTAA lankaa. 
Mä en ole koskaan saanut näin ihanaa virpomista, kiitoksia vielä virpojille kovasti!
Palkkioksi maistuivat salaatti, mehu ja muutamat suklaamunat.

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille ja syökäähän hyvin ja levätkää!
Lankalauantaita voi juhlistaa vaikkapa tilaamalla lankaa ;)