Kauheesti juttuja postattavana, mutta aloitetaan The pitsihuivikirjasta.

haapsalu sall

Haapsalu sall-kirja rantautui minulle Marin ja Katjun avittamana keskiviikkona. Mahtava kirja.
Melkein minäkin näen jo sieluni silmin neulomassa pitsineulehuivia Wetterhoffin Silviasta.... Melkein.
Hirveästi himottaisi pitsihuivit, mutta en tiedä riittääkö mulla aika sellaiseen, varsinkin kun nykyään suosin melko aivottomia ohjeita....

Perjantaina sovittiin Tarjan kanssa treffit hänen lainamökilleen.Mieluusti otin kutsun vastaan, harvoinpa pääsee neulomaan rauhassa.Hirveän kivaa oli, ja toivottavasti nähdään pian uudestaan!Ja siis Tarjalla oli mulle tuliaisia....

Tarjan tuliaiset

Jumalaisen värinen Kiri ja Villamokan mokkasukkaa. Pepille mekko joka hyppäs suoraan pesukoneeseen, kun haluttiin se heti käyttöön.
Siis aivan ihanaa. Miten kukaan raaskii luopua jostain näin kauniista?
Tuhannet kiitokset Tarja!

Tämän lahjan nautin osaksi etukäteen, eli eilenillalla :D

Juhlajuomaa

Katju lahjoi minua jo aikaisemmin kuohuvalla viinillä ja sukkalangalla.
Suurkiitos!

synttärilahjoja

Hyvin kaverit osaavat laittaa lankaa lahjaksi ajatellen langanostolakkoani.
Novitan Puro on lanka johon ehdottomasti haluan tutustua, vaikka onki feikki-Noroa. Luultavasti teen näistä Pepille villatakin minkä ohje oli uusimmassa Novitassa.
Kiitos Vertsu! (huom. linkitys "aktiiviseen" blogiin :D )
Australia-elokuva on lahja mieheltäni, olen toivonut tuota elokuvaa pitkään.

Eli ilta taitaaki mennä neuloen ja filmiä katsellen :)