on vihdoin aloitettu ja siitä löytyy kirjoitus ja kuva täältä. Olen toivottaman huono noissa pitsineuleissa joita yritän nyt kiukulla opetella. Ennen hyllytin kivankin neuleen mikäli siinä oli pitsineuletta, koska en osannut sitä.

Turmalin-langasta tulee kori

442300.jpg

Koriin minulla ei ole ohjetta, mutta eiköhän saa jotenkin suurinpiirtein samannäköisen. Minulla on myös samaa lankaa revontulenvärisenä 4 vyyhtiä, mutta en tiedä mitä siitä tekisin. Mitään vaatetta siitä tuskin pystyy tekemään, joten jokin laukku tai kori siitäkin tulee.

On todella hieno huomata että sivuillani on käynyt nyt jo yli 800 vierailijaa! Erityisesti on ollut kiva huomata kuinka paljon olen saanut kommentteja jo näin lyhyessä ajassa. Kiitos teille kaikille, sekä selailijoille että kommentoijille.

Blogilistalla kävin kurkkaamassa. Löysin oman blogini jonka sinne liitin. Minulla on 25 tilaajaa, 4 uutta tilaajaa. Siis mitä tilaajia :O En ymmärtänyt tuota tilaajahommaa ollenkaan.