Oli vihdoin anttilassa!

489844.jpg

Nuo puolikkaat eivät olleet ne mitä olisin halunnut, mutta käyvät nuokin (novitalla oli myös mallistossaan sellaiset sileät puolikkaat kahvat). Pyöreät kahvat ovat kivat kun ovat kahta eri väriä :)

Kauhekseni huomasin että olen mokannut, pahemman kerran. Olen napannut mukaan ihan itse-palstalta sellaisen tosi kätevän excel-taulukon johon olen aina päivittänyt käytetyt langat ja ostetut langat.. No, kätevästi sitten olen tallentanut koko jutun päälle jonkun haun, eli nyt mulla on vaan about kymmenen lankaa siinä taulukossa, ja muut on hävinneet taivaan tuuliin.. Tosi käteviä nää atk-taulukot...
No, sama pää kesät talvet, vai miten sitä sanotaan...??

Eli nyt sitten pitäisi luetteloida kaikki uudestaan... HUOH... Mulla on jokin versio muistitikulla, mutta se taitaa olla vähintään 6kk vanha tilanne.. BLAAH..
Mitä me tästä opimme siis?? Niinpä niin, sen saman minkä oikeasti tiedämme mutta mitä emme jaksa tehdä. Varmuuskopioi kaikki... Mutta aina (lue:koskaan) ei vaan jaksa..

Tänään olen sitten vihdoin perunut Vogue Knittingin tilauksen (tai siis sisko perui, hän tilasi sen minulle synttärilahjaksi...). Kun lehdet eivät vaan tule mun postilaatikkoon niin minkäs sille voi. Yhden lehden sain (niitä on ilmestynyt jo kolme...) ja sekin ilmestyi 2kk myöhässä, ja olin ehtinyt tilata samaisen lehden Kristiinalta. No, enää ei tarvi miettiä että tuleeko vaiko eikö.
Kristiinalta sain itseasiassa tänään uusimman Vogue Knittingin (en vain kertakaikkiaan luota siihen että saisin uusimman lehden) sekä Knit1. Vogue Knittingissä ei mikään suoraan kolahtanut, Knit1:ssä oli kiva palmikkohuppari :)