Koska kesäkuu on ihan oven takana, on aika laittaa kuukauden saldo taas. Hmm.. Mitenköhän tää taas kerran menee.... Varmasti jään paljon miinukselle...*kröhöm*

Valmiiksi saadut:
Neuletakki Nalle-langasta                    530g
Vauvan nuttu Soft Bamboo-langasta     240g 
Vauvan myssy samasta langasta            50g
Kulutus yhteensä huikeat                    810g

Siis oikeesti, noin vähän vaan?!?
Mä luulin että mä oisin saanut tuhottua paljon enemmän lankaa... Hmph.

Ja nyt ne lankaostokset....  :DDD
Evitat Riitalta ja Tertulta                      650g
Wetterhoffin langat                             1100g
Tapion langat                                      2450g
Ja mun töihinpääsemislangat                 925g
Annen palkintolangat                             300g
Ostokset/saadut vaivaiset                   5425g  

Ja varasto kasvoi 4kg 615g

Hmm.. Koskas järjestetään uusi lankahamsteri-kisa? Joskus on ollut langattomia lokakuita.. Mä voisin ihan hyvin pitää tällä varastolla langattoman vuoden. Varmasti mut diskattais kyllä alkumetreillä jo, mä en kyllä malttais olla ostamatta lankaa... Ai, miten niin vai ;)

Tänään kävin ostamassa kesäkukkia. Mukaan lähti kauppalistan mukaan päivänhattuja, Afrikan markettaa, Japaninkelloa (amppeliin) ja kesäneilikoita.
Nimimerkillä kädetön puutarhassa ottaa vastaan hoitovihjeitä... Kasvit kyllä maahan osaan laittaan, mutta en niitä hirveästi hoida mitenkään...