Todentotta, minä osasin!
Merkillinen projekti, joka voi poikia myös uusia sukkaprojekteja, ja poikiikin, nimittäin toiset sukkalangat on otettu jo esille :)

Kukapa olisi uskonut että
a) teen sukat
b) ohuesta sukkalangasta
c) englanninkielisellä ohjeella
d) aloittaen kärjestä?

En minä ainakaan.
Välillä yllättää itsensäkin!

(Älkääkä puhuko mitään magic loopista, kyllä mä ehkä siihenkin saakka pääsen joskus.... Olen kyllä kokeillut muutaman kerran tekniikkaa...)

Brainless1

Brainless2
Malli: Brainless (ilmainen Ravelryssa) koko 41
Lanka: Cherry Tree Hillin Supersock Merino väri Northern Lights 89g
Puikot: 2,5mm bambu sormikaspuikot, päättelyssä 4mm

Ensimmäinen sukka oli harjoittelua, ja siihen tuli lukuisia virheitä.
Koskapa purkaminen on kirosana täälläpäin, puskin vain eteenpäin. Toinen sukka meni paljon nätimmin, ja siitä syystä kuvatkin on otettu tietystä vinkkelistä :)

Täytyypä muuten kertoa että tuo merino on aivan jumalaisen tuntuista. Vyöte väittää että lankaa on 100g mutta sukat painavat 89g ja minulla on pikku kerä jäljellä ja sen paino on 28g.
Eli vyyhdissä on liki 20g "ylimääräistä" lankaa. Vyyhdistä tulee siis isommatkin sukat.
Onneksi minulla on tätä lankaa vielä jäljellä yksivärisenä ruskeaa sekä vihreää (ja niissä on muuten kanssa "liikaa" noin 20g, eli luulen että jokaisessa vyyhdissä on oikeasti noin 115-120g).... Taidanpa tehdä niistä sukat vielä tämän vuoden puolella.

Haluan tässä vaiheessa kiittää sukkaneuvojaani Veeraa jonka kärsivällisyyttä välillä koeteltiin, ja käännyin välillä Hepsinkin puoleen.
Ja Vertsun koipi on muuten kuvassa, joten kiitos siitäkin :D

Seuraava projekti on tiedossa jo

Pyörteen langat

En tilaakaan lankaa vaan muunnan silmukkaluvut varastosta löytyneelle ihanuudelle :)