Tadaa, minä olen täällä! 
Muistin jopa salasanan blogiini, tosin no en... piti tehdä uusi. Sama homma Flickrissä. 
Ihanaa kuinka useat ihmiset ovat sanoneet että yhä uskollisesti käyvät täällä blogissani, milloin etsimässä mitäkin tietoa ja milloin vaan katsomassa olenko päivittänyt. 

Syytä blogitauolle sinänsä ei ole. Ehkä vain väsyin bloggaamiseen. Olen kyllä facebookissa laittanut kuvia neuleistani, mutta täytyy sanoa että usein minäkin haen täältä omasta blogistani tietoa esim. langoista mitä olen ostanut, ruokareseptejä mitä olen laittanut muistiin ynnä muuta. Sellaisia ei oikein helposti löydä facen kautta. 

Olen viime aikoina neulonut aivottomia sukkia. Huiveja. Mitään isompaa en ole aloittanut, tällä hetkellä kaipaa juuri aivotonta neulottavaa, minkä voi ottaa vain käsiin ja neuloa, neuloa, neuloa. 

Tietokonekin päätti irtisanoa itsensä ja tämä uusi on ollut vajaa 2kk käytössä. Kovin montaa kuvaa ei siis muistissa vielä ole mutta tässäpä muutamia neuleita.

IMG_5751IMG_5745

IMG_5755IMG_5774

IMG_5756

Tutulta siis näyttää, ei mitään uutta auringon alla. 

Kuplakin on saatu valmiiksi ja siitä tuli melko ihana! 

kupla

Värit on tummemmat ja vähän likaisemmat livenä kuin tässä kuvassa. Mutta aivan ihana tämä on!

kupla tyynyt

Kuplaan tein tyynynpäälliset tyynyihin. Lanka on puuvillaa, Dropsin Muskattia. Oliver on auton nimi, muut ovat volkkarin logoja. Logot sommittelin knitpro ohjelman avulla. 

Oikein ihanaa uuttavuotta kaikille ja toivottavasti ensi vuonna tavataan useammin!
Uudeksivuodeksi voi tehdä vaikkapa blinipannukakkua ja nauttia sen kanssa 100vuotiskuoharia