Joten eiköhän taida olla arvonnan paikka!

Koska pelkät "minä olen mukana arvonnassa"-kommentit on hirvittävän tylsiä, niin pistetäänpäs pieni porkkana.
Mikä on paras valmistunein käsityösi ja miksi?
Sen ei tarvitse oikeasti olla täydellinen, vaan sinun mielestäsi kaikista paras työsi tähän mennessä. Se voi olla vaikkapa ihan ensimmäinen työ, joka nyt voi näyttää ihan kauhealta. Ja jos liität mukaasi lempimateriialin sekä lempivärisi, tilanne olisi täydellinen, myös palkinnon suhteen :) Myös yhteystiedot olisi kiva, joten jos et omista blogia, jätä sähköpostiosoitteesi nimesi alle. 
Ja lisäksi minulla on 50 tilaajaa!!! Ihanaa, kiitos kaikille tilaajilleni!

Minun ehkä paras työni on kummitytölle ristiäislahjaksi peitto ristipistoin. Tiedän itse ettei siinä ole yhtään virhettä. Lisäksi tein tuota peittoa miltei kaksi kuukautta, siis ainoastaan tuota peittoa enkä mitään välitöitä tuossa välissä. Peitossa on yli 50 eri väriä, ja kangas on silkweaverin käsinkudottua kangasta. Joten hieno peitto on, materiaaleiltaan sekä toteutukseltaan.

Toiseksi paras työni on ihan ensimmäinen isompi virkkaukseni, vaatimattomasti simpukkajakku. Tuota ennen olin virkannut vain patalappuja. Koska en tiennyt langoista yhtään mitään silloin, ostin (tai siis äitihän sen osti, itse olin silloin varmaan 12-vuotias) sitä lankaa mikä käteeni sattui paikallisessa K-kaupassa ja tein ihan ohjeen mukaan :) No tuloksena oli muuten hyvä jakku, mutta hihat olivat kuin makkarankuoret, koska ilmeisesti olin ostanut vähän liian ohutta lankaa :) Mutta sitä jakkua pidettiin paljon, olin siitä tosi ylpeä ja hihatkin löystyivät ajan kuluessa.

Innolla jään odottelemaan teidän tarinoitanne! Ehkäpä löydän arpajaisvoiton Tallinnasta...