Olen mukana Novitaklubin lankavaihdossa ja tänään sain lankani

509351.jpg

Violaa ja Ericaa minulla onkin varastossa, joten niistä voi tulla jotain vähän isompaan kokonaisuuteen. Tuo sininen sukkalanka on aivan ihanan väristä, siitä tulee jotain kivaa ihan itselleni! Ja Voila-lankoja käytetään sitten kun tarvitaan johonkin ylimääräistä säihkettä! Kiitos Tarjalle!
Minä laitoin lankoja KirsiJ:lle, toivottavasti hän saa langat pian :)

Laatikkoleikki on saanut paljon kommentteja, kiitos siitä :) Laatikothan yleensä on sängyn alla ja osa komerossa, ainoastaan ensimmäinen kori ja aktiiviset langat ovat esillä. Mutta välillä pitää etsiä jotain tiettyä lankaa jostain, ja silloin tuo laatikkoleikki alkaa. Varsinkin jos etsii vain yhtä tiettyä kerää, eikä koskaan muista missä laatikossa se oli (yleensä se laatikko on se viimeinen). Harmi ettei KristiinaS voi minulle lahjoittaa ylimääräistä laatikkoa, mun pitää varmaan käydä ostamassa pari laatikkoa.. Siis ihan oikeesti. Ensi viikolla menen Tallinnaan lankaostoksille, ja toukokuun alussa sinne Tapion kauppaan.. 
Eikä mulla ole oikeasti yhtään tyhjää laatikkoa...

Onlinien pusero pysyi tuollaisena. En jaksanut enää alkaa tekemään uutta kaulusta, vaikka lankaa jäikin. Ihan kivahan se tuollaisenakin on. Lanka oli muuten tosi kivaa, eikä oikein pääse tuossa kuvassa oikeuksiinsa.

Olen aloittanut uutta projektia. Tässä pientä esimakua siitä.
509355.jpg
Lanka on muuten aivan ihanaa, siinä on 50% silkkiä!!! Varmin tapa muuten varmistaa että ostan langan on: huomasitko muuten että tässä on silkkiä sen ja sen verran :) Muutkin ylellisyysmateriaalit aiheuttavat suurinpiirtein samanlaisen reaktion...

Ai niin, pitäisi varmaan miettiä jotain kivempaa sivupohjaa. Sitten joskus kun ehtii. Blogin nimikin on aika tylsä: Arjan neuleet . Muilla on kaikkia tosi hienoja nimiä. Mutta kun perustin tämän blogin tyyliin: nyt minä sen perustan enkä miettinyt sen enempää mitään nimeä niin tuollainen tuli...
Olisiko kellään hyviä nimiehdotuksia?