Täytyypä ensimmäiseksi sanoa että keli on mitä mainioin! Ihanaa, kevät on tulossa <3

Neuleista sen verran että.....

sukkaa pukkaa....
Sukkaa pukkaa ja muutakin, niinkuin tuo eräs blogi on nimetty.
Toivottoman vähän olen neulonut, kuitenkin ahkerasti mallitilkkuja ;)

Luuletteko että olen lopettanut ostamisen kokonaan?
Ehei, suurinta osaa ei olla vaan esitelty.

kirjoja ynnä muuta
Kirjoja ja ruusupuiset puikot Tallinnasta, kiittäen sinua jälleen KristiinaS.
KnitPro-sormikaspuikot tilasin Get Knittedistä, mutta siitä syystä oikeastaan että hinta-laatusuhde oli kohdillaan ja halusin juuri nuo välikoot, esim. 2,75 ja 3,25mm puikot.
Tästä tietysti uupuu kirja Knitting socks with handpainted yarn jonka tilasin Bookdeposta. Samalla ennakkotilasin Cookien ihanan sukkakirjan joka ilmestyy 10 päivän päästä.
Laskemme päiviä siis....

Muuta....
Olen ansiokkaasti aloittanut dieetin. Elämäni ensimmäisen, ja toivottavasti viimeisen. Itse dieetissä ei ole kyllä mitään vikaa, tämä on vähän Atkins-tyylinen ja olenkin viettänyt paljon aikaa tutkiessani karppaussivustoja. Mutta sinänsä toivon tämän olevan viimeinen, että tää dieetti toimisi :)
Aikaisemmin jo tiesin ongelmani liittyvän makeaan, joten karsin makeaa. Mutta kuinka ollakaan, aloin popsia sitäkin enemmän hiilihydraatteja. Joten molempiin on tullut nyt lakko.
Liikuntaa en unohda, mutta tuntuu ettei se yksistään riitä. Apteekista noudin Multivitaa ettei tuu puutostiloja.
Dieettiä on kestänyt nyt melkein viikon ajan, ja hyvin on mennyt. Tämä on ehkä ainoa dieettisysteemi minkä minä kestän, koska inhoan nälän tunnetta ja tässähän sitä ei tule :)
Coca-cola zero tuntuu olevan muuten täydellinen juoma tällaiseen dieettiin. Siinä ei ole mitään. Herää kysymys mitä se litku sitten on???

Pyörre tehdään nyt sitten Patonsin Washed Haze dk:sta. Mulla on harmaata kilon verran varastossa, ja joo, Kristiina tuo mulle 3 kerää Tallinnasta maanantaina... Eli periaatteessa mä joudun peruuttamaan pyhän lupaukseni, ellei sitten tehdä jotain kiertotiejuttua, että esim. ostan Kristiinalle kirjan ja hän antaa mulle lankaa, ihan ex-tempore vaan :D

Miljoona asiaa aina unohtuu kirjottaa tänne, ja tilannetta ei helpota se että Peppi heräsi just päikkäreiltä...
Niin, syy tuohon dieettiin ei niinkään ole paino, vaan vyötärönympärys. Se kun ei ole ottanut laskeakseen. Nyt voi laihduttaa hyvillä mielin koska lopetin imetyksen parisen viikkoa sitten.

Mutta nyt menen...
Tässä vielä muutama kuva aallonmurtajalta, kävimme siellä tänään ihastelemassa auringonpaistetta.

aallonmurtajalla

aallonmurtajalla2

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

PS: Kiitokset Mirvalle sähköpostiasiassa. Näyttää pelaavan nyt :)