Tänään on ollut ihana päivä monestakin eri syystä..

Ensinnäkin, sain Annen Aallokko-pipon nimeämispalkinnon!
609893.jpg
Kiitos Anne! Minulla onkin tuota punaista tennesseetä 200g muistaakseni varastossa, ja olen aikonut tehdä siitä kummitytölle paidan, mutta on puuttunut 50g tuota lankaa, että saisin tehtyä ko. paidan. Joten nyt se onnistuu :)
Lilat tennesseet ovat minulle uusi tuttavuus, mutta tosi kiva väri. Hmm, jotain virkattua??? Kool-Aideja olen käyttänyt aikaisemminkin. Kivoja värejä nämä myös.
Joten ISO kiitos Annelle tästä palkinnosta!

Kun näin nuo Kool-Aid-pussit ajattelin että mulla taitaa olla jäänyt niitä pari kun viime kesänä koolailin... Ja oikeassahan minä olin...
609894.jpg
Onhan näitä tässä... tosiaan muutama. Lankaakin olisi valmiina värjäykseen :)

Ja yksi syy miksi olen tänään tosi iloinen on että pääsin töihin!!! Eilen soittivat että tulenko haastatteluun ja tänään kävin haastattelussa ja parin tunnin päästä siitä soittivat että tervetuloa huomenna töihin.
Eli aikas nopeaa toimintaa.
En paljasta työpaikkaa mutta taloushallinnon töitä menen tähän yritykseen tekemään, eli alalle mille olen koulutuksenikin hankkinut. Työt ovat ainakin syksyyn asti, sitten katsotaan tilannetta uudestaan.
Tästä syystä blogini saattaa päivittyä nykyistä harvemmin, mutta pyrin kyllä mahdollisimman paljon kirjoittamaan tänne.

Ja arvatkaa miten mä palkitsin itseni?!?!

609892.jpg

Juu, mä menin lankakauppaan...
Todettakoon kyllä että mandarin petitit on ihan tarpeeseen ostettu (niistä tulee tämä tunika), ja evitalle löysin kivan mallin jonka voin toteuttaa itselleni sekä siskontytölle, sitä tarvitsin siis vähän lisää. Paljettilanka menee myös tuohon tunikaan... Ja tuo biella on ihan uusi tuttavuus, 100% puuvillaa kuten mandarin petitkin, ja sama tiheys, siitä syystä tuo lähti mukaani (ja että se oli tarjouksessa..).
Selityksiä riittää kuten huomaatte ;) Mutta meidän lankakauppa ei ole lauantaisin auki, niinpä en varmaan ehdi käymään siellä tänä kesänä ollenkaan. Mutta onneksi on nettikauppoja, eikös vaan ;)

Kiitos kaikista kommenteistanne vauvan nuttuun, ja tietysti kaikkiin muihinkin kirjoituksiin. Unohdin mainita että neulottu pinta on melkein yhtä pehmeää kuin silkki. Aivan ihana siis.
Löysin taas uusia blogeja teidän kommenttinne kautta, kiva juttu :) Kommentteja on aina kiva saada, ja tietysti myös on kiva laittaa kommentteja muiden blogeihin.

Baijerilaissukat ovat toivottoman vaikeat. Tai siis ihan ensiksi tuli suomentamisessa ongelma! Siis en ymmärrä ollenkaan noita merkkien selityksiä... Sain pari suomennettuakin mutta mä jäin vaan tuijottamaan paperia että täh, miten tää siis tehdään??
No, ehkä mä saan ne joskus valmiiksi!