Tänään sain ihania uutisia. Toinen ystäväni on saanut pojan. Ikävää on sen sijaan se että poika viihtyi masussa liian vähän aikaa, ja painaa vain 1600 grammaa.
Jossain blogissa kuulutettiinkin keskosneuleiden perään, eli jos sinulla on vinkkiä antaa ko. neuleista, malleista, materiaaleista jne. tiedot otetaan vastaan kiitollisena.
Toivon sydämestäni että kaikki menee hyvin ja poika pysyy terveenä.
Näin suuren asian edessä omat asiat tuntuvat hyvin hyvin pieniltä.
Voimia koko perheelle!

Ilmeisesti kaikilla oli Knit In Public-tapahtumassa kivaa. Oli hieno tavata uusia ihmisiä. Minua itseäni jäi harmittamaan kun luin jossain blogissa että esim. Novita oli lahjoittanut lankoja arvottavaksi. Minä heräsin siihen liian myöhään, laitoin vasta viime tiistaina sähköpostia, eikä Novitalta tullut mitään vastausta (sanoisinko jopa Novitalaiseen tyyliin vastaavat varmaan juhannuksen jälkeen). Mutta Riitan ja Tertun arvonnat olivat minusta kyllä erittäin hyvät, ja pääasiahan oli yhdessä neulominen eikä yhdessä lanka-arpajaisten järjestäminen.
No, tämänkin tiedän sitten ensi vuonna.

Liityin minäkin tuohon Mystery Shawl kolmoseen. Yhden vuorokauden aikana mulle on tullut 200 viestiä, ja musta tuntuu että käyn vaihtamassa kyllä sähköpostiasetukset tohon hommaan. Mun hermo ei kestä jos kone aamuisin ilmoittaa että mulla on 77 lukematonta sähköpostia....