Höh mie en enää IKINÄ osta mitään galaksiin liittyvää lankaa..
Nämä "todella kätevät itsestäänkuvioituvat" langat eivät kertakaikkiaan toimi, ainakaan minulla :/  

galaksisukka

Jep alku näytti hyvältä mutta loppu oliki sitte historiaa... Tämä on sitä Schoppel Wollen sukkalankaa, ei jaksa kaivaa nimeä esiin mutta kuitenkin se kiva kiekonmuotoinen systeemi.
Tulikin ilmi että tuo olisi pitänyt neuloa jotenkin erikoisesti, kiekkoa olisi siis pitänyt roikottaa jossain telineessä sen nauhan kantimissa. Miehän räksäsin ne heti poikki ja koko kela hajos melko pian. No pari tuntia meni selvitystyössä. Ihmettelin kovasti että minkä takia tämä oli keskeltä poikki, mutta tämäkin selvisi minulle myöhemmin, tästä saisi siis neulottua täsmälleen samanlaiset "galaksi"sukat.

Purkuun menevät ja lanka saa mennä häpeämään nurkkaan.
Joku jos haluaa adoptoida langan niin hihkaiskoot, mulle ei enää puikoille pääse.

Hmm, viimeaikoina olen kovasti miettinyt mitä neuloisin, ja olen vain pohtinut ja pohtinut, eli mitään ei ole tapahtunut.
Olen myös harkinnut tämän langan puikoille laittamista

fiorello

Juu 100% polyamidia, mutta jotenkin se nyt vaan haluaa puikoille. Olen JOPA ajatellut yhdistäväni tätä 7 veikkaan, siihen ruskeaan jota ostin aikoinani 9 kerää, kerralla.
Tiedän, minä koitan parantua...

Mutta arvatkaas vaan. Rooman matkaopas on tilattu, ja lennot jo ostettu sekä Bed & Breakfest huone varattu. Kesäkuun alussa menemme ystäväni kanssa sinne viideksi päiväksi rentoutumaan.
Karttaan pitää merkata vielä lankakaupat, mutta enköhän mä tässä ehdi :)