Plus että on menossa neuleblääh.
Isoveikasta tehty huppari näyttää koko ajan vaan kamalamman väriseltä... Jos yrittäisi raapaista loppuun ja laittaa sitten kiertoon, vaikka jollekulle joululahjaksi...

Langaton lokakuu on pitänyt hyvin, vaikkakin houkutuksia on ollut, ja paljon.
Jämsässä kävin työmatkalla ja tietysti oli piipahdettava Jämsän huopatehtaan myymälässä. Sieltä ostin kyllä lankaa, mutta tuliaisiksi neulontaystävilleni. Joten niitä ei lasketa.
Mikä lienee tilapäinen mielenhäiriö mutta siellä oli sellaista ihanaa kaksiväristä lankaa, jokin sekoite, n. 80-90% villaa ja loput tekokuitua. Lanka näytti tosi ihanalle ja kysyin sen hintaa, ja minulle vastattiin 16,80e/kg. SIIS KILO.
Ja mitä minä teen?
Sanon vaan että aijaa, en taida nyt kuitenkaan tarvita, joten kiitos ja näkemiin.
OLIN SEKAISIN.
Korian ABC:lläkin kävin saman reissun yhteydessä mutta sieltäkään ei lähtenyt yhtään lankaa mukaan.

Sukkasato on jäänyt osaltani hyvin laihaksi. Tällä hetkellä saldo on pyöreä nolla.
Mutta suunnitelmissa on kyllä monet sukat. Ajattelin ottaa neuletarvikkeet mukaan lapin reissulle jonne lähden tiistaina.
Saakohan lentokoneeseen viedä bambupuikkoja?
Sinänsä matka ei ole pitkä mutta kun varmasti kauan saa taas odotella terminaalissa kun olen tyyppiä että ainakin olen ajoissa, joka aiheuttaa sitä että olen asemalla kaksi tuntia aikaisemmin kun mitä lento lähtee.. Voisi sen ajan käyttää hyvin hyödyksi sukkia neuloen.

Onko kukaan käynyt Lordi-ravintolassa Rovaniemellä?
Ajattelimme mennä ystävien kanssa syömään Roissa ja kukaan ei ole käynyt tuolla aikaisemmin. Mahtaako olla käymisen arvoinen paikka, niinkun ruoankin suhteen?