Nimittäin ensimmäinen paketti Snyltä. IHANAA!!!!!
Siis mä sain kaikkea ihkuihanaa, kattokaa vaikka! 

Snypaketti 1

Silky-Tweed lankaa, ihania askartelukuvia, käsineitä-kirjan ja teetä, joka oli yllättävän hyvää mausteteeksi :) Teekuppi on muuten ostettu Viipurista, ihana tuliainen idän matkalta!

Mutta siis aivan ihanat! Silky-Tweediä olen himoinnut jo pitempään mutta lankalakkoni ei ole antanut myöten. Nyt sain kuitenkin tuota :) IHANAA!
Kirjastakin tykkäsin kovasti, vaikka käsineitä en teekään paljon. Tässä kirjassa oli kuitenkin erilaisia käsineitä joten varmasti teen ainakin parit erilaiset kunhan arvon ensin mitkä pääsee toteutuslistalle.
Jaahah ja ensimmäiset vihjeet Snystä on myös saatu. Leimassa luki Parikkala. Tästä alkaa salapoliisityö :D

Eilen neulottiin jälleen Pasaatissa, tosin olin Pepin kanssa joten neulomisesta ei kyllä tullut mitään. Mutta oli kiva vaihtaa ajatuksia muiden neulojien kanssa.
Lauantaina sitten aamuvarhaisella lähden Hesaa kohti ja sieltä Tallinnaan. En malta odottaa. Ihanaa, samanhenkistä porukkaa, ja koko päivän saa olla vapaalla :)

Niin ja vielä edellisviikonlopusta. Juhlat menivät hyvin ja olin vieläpä todella onnekas sillä voitin kaksi palkintoa arpajaisissa. Nimimerkillä en koskaan voita mitään. Mutta nyt voitin kerrankin :) 
Hotellissa oli kunnon aamiainen ja oli ihana hemmotella itseään.

Mainitsinko jo kuinka IHANAA mulla on ja IHANA snypakettikin oli :D
Ihanaa <3