Huomasin tänään että eilen on ollut 4 vuotissynttärit.
No parempi myöhään kun ei ollenkaan.

Mutta joo, mä tulin esittelemään vaan sukat jotka tein kaverin pojalle synttärilahjaksi.
Pojan jalka on muuten täsmälleen samankokoinen kuin minun, poika täytti 7 vuotta ja joo, minä täytän sitten kesällä 33 vuotta :D
Täytyy kysellä josko pojalta jää pieneksi kenkiä :DDD 

jaakon sukat

Malli: Trad 3o 1n koko 35-36
Lanka: Steinback Wolle Aktiv Effect 56g
Puikot: Addit 3mm

Langan olen aikoinani ostanut paikallisesta nappikaupasta pääosin sen ihanan värin vuoksi.
Näyttää kyllä kivalta sukkanakin, mutta itse lanka oli aika pehmeää joten veikkaan etteivät kauhean kestävät ole, vaikka tein vahvistetun kantapään.
Toisaalta pojan jalka varmaan kasvaa sellaista vauhtia etteivät nämä ehdi mennä puhki kovassakaan menossa :)

Olen jo pitemmän ajan suunnitellut blogipohjan vaihtoa mutta en vain löydä mieleistäni.
Ehkä tämä on sitten liian täydellinen?
No kuitenkin, jos bongaat minunnäköiseni (minkälainenhan se on...? ) blogipohjan, voipi vinkata.
Olen törmännyt kuitenkin ikävään ongelmaan tässä blogipohjissa, ilmeisesti moni blogi on salasanan taakse, tai koko blogin sisältö on poistettu. Ilmeisesti tekijänoikeuksien takia jne. mikä ei ole kyllä kivaa.
Hmm toivottavasti löydän kivan pohjan jossa on tekijänoikeuksien mukainen kuva.
Ehkä pitäisi koittaa itse väsätä sellainen että saisi mieleisensä ;)