Koska mulla ei ole kuulemma mitään enää menetettävää (joku sanoi että mun maine on jo menetetty), niin okei, tässä on mun lankaostokset viime tiistailta. Mehän oltiin siis Pasaatin neuletapaamisessa ja poikettiin lankakaupan kautta JOS sattuis vaikka jotain kivaa lankaa näkemään.

828374.jpg

Hjertegarnin Silky Bamboota vaaleansinistä 500g ja luonnonvalkoista 300g.
Koostumus on tässä langassa 70% bambua ja 30% puuvillaa, eli tässä ei ole silkkiä vaikka nimi vähän siihen viittaisikin. Silky tulee kai langan pehmeydestä.
Ja tää oli puoleen rahaan, hinta 2e/50g
Woolit on Vertsulta, niitä on 300g mutta tämä kauppa saatiin sovittua ilman rahaa, eli multa lähtee vähän huivilankaa hänelle.

Olen ilmoittautunut Kotkan Opiston nypläyskurssille. En tiedä pitääkö tuolla olla omat tyynyt mutta sittenpähän se selviää. Nypläyslankaa en ole ostanut vieläkään kun se Priima oli kerta kiinni lauantaina, ja siellähän sitä oltais myyty.
Psst. Ootteko huomanneet että Priiman lauantain aukiolon kohdalle on tullut pieni muutos nettisivuilla? Laitoin vähän palautetta kun olimme kotiutuneet reissulta. Ettei muille kävisi samoin.
Niin, ja sitten mä ilmoittauduin Kädentaitomessuille Wanhaan Satamaan, paikallinen liikennöitsijä järjestää sinne matkan. 18e tuosta matkasta ei oo paha hinta.
Ja molempiin mä onnistuin houkuttelemaan Vertsun mukaan :)

Ja mulle tuli mieleen että oiskohan jossain lähitienoolla kehruukurssia?? Ainakaan googlettamalla en löytänyt.
Haminan kansalaisopiston ohjelmaa ei ole kait vielä julkaistu...

Niin, ja onhan tullut hankittua vähän muutakin.
Elämäni ensimmäinen ostos huuto.netistä, Väriä luonnosta-kirja.
Kaupat sujuivat hyvin ja kirja on priimakuntoinen.

Jos joku on kiinnostunut myymään/vaihtamaan minulle 650-700g valkoista (siis valkoista, ei luonnonvalkoista) Woolia sekä 350g tummansinistä Woolia, voipi pistää meiliä (näkyy tuossa oikeassa yläkulmassa).
Myös siis vaihto käy hyvin, ilmoittele mistä langasta olet kiinnostunut, lankalistahan löytyy täältä.